Regulamin sklepu

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

Meister24.pl

 

§1

Postanowienia ogólne

1. Sklep internetowy [dalej "Sklep"] prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem Internetu, na podstawie niniejszego Regulaminu [dalej "Regulamin"].

2. Zamówienia realizuje firma ZGE Sp. z o.o. z siedzibą w mieście Poznań 60-179, ul. Kamiennogórska 9/U1 ,działająca pod numerem NIP: 6692521875 i REGON: 321543048. Numer telefonu do kontaktu 61 639 09 55, adres email: sklep@meister24.pl , która jest właścicielem marki meister24.pl. Spółka jest zarejestrowana w KRS pod numerem 0000514444.

3. Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem.

4. Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez Klienta.

5. Ceny podane w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).

6. Towary dostępne w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych.

7. Sprzedawca bierze odpowiedzialność za zgodność towaru przez okres 2 lat

 

§2

Zamówienia

1. Zamówienia można składać w następujący sposób:

  • poprzez koszyk dostępny na stronie internetowej Sklepu,
  • emailem na adres dostępny na stronie internetowej Sklepu,
  • telefonicznie na numery przeznaczone do składania zamówień, dostępne na stronie internetowej Sklepu w zakładce Kontakt.

 

2. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez Klienta danych pozwalających na weryfikację Klienta i odbiorcy towaru. Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia emailem lub telefonicznie. Sklep ma prawo odmówić przyjęcia zamówienia, ograniczyć sposób płatności lub żądać przedpłaty w przypadku, gdy zamówienie budzi uzasadnione wątpliwości co do prawdziwości i rzetelności podanych danych bądź sposobu zapłaty.

3. Dla stron wiążące są informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu przy kupowanym towarze w momencie złożenia zamówienia, w szczególności: cena, charakterystyka towaru, jego cechy, elementy wchodzące w skład zestawu, termin i sposób dostawy.

4. Informacje znajdujące się na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie składa ofertę zakupu określonego towaru. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi z chwilą potwierdzenia Zamówienia przez Klienta poprzez kliknięcie w link potwierdzający w mailu przysłanym Klientowi przez Sklep.

 

§3

Płatności

1. Klient ma do wyboru formy płatności określone w zakładce Formy płatności.

Operatorem płatności jest Autopay S.A 

Dostępne metody, którymi można realizować płatność:
Karty płatnicze: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic,
Przelewy online, Blik, Apple Pay, Google Pay

2. Ceny przesyłek określone są w zakładce ,,koszty i terminy dostaw,, oraz w koszyku.

3. Warunkiem wydania towaru jest zapłata za towar i przesyłkę.

 

§4

Wysyłka towaru

1. Zamówiony towar Sklep wysyła specjalnie do tego celu przystosowanym transportem lub udostępnia do odbioru przez klienta w magazynie firmy.

2. W przypadku płatności za pomocą płatności on-line, termin realizacji zamówienia jest liczony od chwili pozytywnej autoryzacji transakcji.

3. W przypadku płatności przelewem na konto bankowe, termin wysyłki wydłuża się o okres pomiędzy złożeniem zamówienia, a datą zaksięgowania należności na rachunku bankowym Sklepu.

4. Czas realizacji zamówienia to najczęściej 2-3 dni robocze, natomiast może wydłużyć się do 10 dni roboczych w zależności od zamawianego przez klienta towaru. Maksymalny czas realizacji zamówienia to 14 dni roboczych. Wyjątkiem są sytuacje, w których czas realizacji został ustalony z klientem indywidualnie.

Każda sytuacja, w której czas realizacji będzie dłuższy niż 3 dni robocze klient będzie informowany na bieżąco. Klient może również uzyskać informację o czasie realizacji przed złożeniem zamówienia zadając pytanie mailowo sklep@meister24.pl lub telefonicznie 795 666 972 / 61 639 09 55. 

§5

Reklamacje

1. W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien odesłać do Sklepu, na koszt Sklepu, reklamowany towar wraz z opisem niezgodności.

2. Pamiętaj reklamowanie produktów marki Meister zdarza się niezwykle rzadko, jeżeli jednak ma miejsce; przyczyną ich występowania jest najczęściej montaż nie zgodny z instrukcją montażu. Aktualną instrukcję montażu produktów Meister można pobrać ze strony meister.pl 

2. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu oficjalnego zgłoszenia reklamacji wraz z opisem niezgodności.

3. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.

4. Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach (np. kolorów), nie mogą być podstawą reklamacji.

 

§6

Prawo odstąpienia od umowy

1. Na podstawie Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. Klient ma prawo odstąpienia od umowy.

2. Prawo odstąpienia od umowy jest skuteczne jeżeli Klient złoży Sklepowi, w terminie 14 dni od odbioru towaru, oświadczenie o odstąpieniu od umowy.

3. Klient zwraca towar* do Sklepu w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

4. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki w całości zamówienia, Sklep sprawdzi stan przekazanego produktu.

5. W terminie 7 dni od sprawdzenia towaru Sklep zwraca Klientowi zapłaconą kwotę. Klient powinien wskazać numer rachunku bankowego, na jaki ma zostać przelana zwracana kwota. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

6. Prawo odstąpienia nie przysługuje Klientowi w przypadkach określonych w ustawie, o której mowa w ust. 1 powyżej.

7. Brak jest możliwości zwrotu części materiałów oraz pozostałości po zakończonym montażu. Towar musi zostać zwrócony w całości.

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

 

§7

Ochrona prywatności

1. Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych wyłącznie w celu realizacji zamówienia.

2. Klient może również wyrazić odrębną zgodę na otrzymywanie od Sklepu materiałów reklamowo - promocyjnych, w tym biuletynu handlowego.

3. Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania oraz sprzeciwu wobec ich przetwarzania,

 

§8

Własność intelektualna

Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej Sklepu (w tym zdjęć i opisów towarów) bez pisemnej zgody Sklepu.

 

§9

Wejście w życie i zmiany Regulaminu

1. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu.

2. Niniejszy Regulamin może zostać zmieniony.

3. Zmiany Regulaminu zostaną opublikowane na stronie Sklepu.

4. Informacja o zmianach Regulaminu zostanie przesłana Klientowi na adres email wskazany w zamówieniu.

5. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie po upływie 14 dni od dnia ich publikacji w sposób określony w ust. 3.

6. Sklep uznaje, iż Klient zaakceptował zmiany regulaminu, jeśli nie wypowiedział umowy do końca upływu okresu wskazanego w ust. 5.

 

§10

Rękojmia

  1. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta, jeżeli sprzedany towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).

  2. Wada fizyczna polega na niezgodności towaru sprzedanego z umową. W szczególności towar jest niezgodny z umową, jeżeli: a. nie ma właściwości, które towar tego rodzaju powinien mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia; b. nie ma właściwości, o których istnieniu Sprzedawca zapewnił Klienta, w tym przedstawiając próbkę lub wzór; c. nie nadaje się do celu, o którym Klient poinformował Sprzedawcę przy zawarciu umowy, a Sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego przeznaczenia towaru; d. został Klientowi wydany w stanie niezupełnym.

  3. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi za wady fizyczne towaru, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w towarze w tej samej chwili.

  4. Klient, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, może: a. złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny; b. złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy; c. żądać wymiany rzeczy na wolną od wad; d. żądać usunięcia wady.

  5. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.

  6. Jeżeli sprzedany towar ma wadę, Klient może żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.

  7. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem wymagałoby nadmiernych kosztów.

  8. Rękojmia nie obejmuje uszkodzeń powstałych z winy Klienta, takich jak niewłaściwe użytkowanie, przechowywanie, montaż, czy też uszkodzenia mechaniczne.

  9. W przypadku, gdy towar był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę, Klient ma prawo do odstąpienia od umowy, chyba że wady towaru są nieistotne.

  10. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć towar wadliwy na adres Sklepu.

  11. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta z tytułu rękojmi w terminie 14 dni od dnia jej złożenia. Brak odpowiedzi Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że uznał on reklamację za uzasadnioną.

  12. W pozostałych kwestiach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego dotyczące rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl